Wednesday, January 19, 2011

sand

6 comments:

  1. vääääga äge! vot sellist lehekülge olengi otsinud koguaeg, armunud nendesse kõrvarõngastesse kõikidesse !! :)

    ReplyDelete
  2. Ma sooviksin selliseid kõrvarõngaid.. kuid kuna mul sarnast värvi juukseksed..siis sooviksin sama pikkust nagu nendel (ehk ka 2 cm lühemaid)..kuid ERKpunase -musta kirjusid..oleks võimalik saada?
    ja mitte punased ja mustad suled eraldi..vaid just selliseid kus ühel sulel on punased ja mustad triibud..kui ma ei väljendanud end piisavalt siis andke palun teada. Oleksin huvitatud. angelina_341@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Kas neid tellida saab ?Ma olin see kes teilt buduaaris sinise-rohekad sule kõrvakad tellis :) .Palju see paar maksab :) ?

    ReplyDelete
  4. Ma müün neid üksikult, kuna see väga massiivne kõrvarõngas, mida enamuste jaoks sobibki üksikuna kanda. Paar maksab 15 euri, üksikuna maksab 8 euri. :)

    ReplyDelete